:)


:)

             

        ـ هوریــا؟؟

        +هـــوم؟؟

        ـ داری چیکــار میکُنــی؟

        +{فِـــکر}

        ـ بِــه چی؟؟

       +بِــه اینکِــه{کَم کَم}دارَم از یادِ {هَمــه}میــرَم:)



نظرات شما عزیزان:

[̲̅a̲̅][̲̅t̲̅][̲̅e̲̅][̲̅f̲̅][̲̅e̲̅][̲̅h̲̅]
ساعت17:22---25 دی 1394
تـــو زِنـــدگیــــم جــُـز تـــــو♋
خــــوب و بــــَـد نـَبــــــود ⇄
بـِبـیــــن مـــَـن نـــــَدیـــــدَم ♒
خـــُـدا کـِـه کـــور و کـــَـر نـَبـــــود


[̲̅a̲̅][̲̅t̲̅][̲̅e̲̅][̲̅f̲̅][̲̅e̲̅][̲̅h̲̅]
ساعت17:22---25 دی 1394
↯ درســــــــتـــه ↯
⇄بعضــــے جـــاها ⇣⇣
••◀غرورم خـــــم شده ✘☜ ولــــــــے ...
••◀به ذات ِ پاکــ√ــم قســـم↘
✓ نمیــــذارم بشکنـــــــه ✓ⓝ✘✘✘


[̲̅a̲̅][̲̅t̲̅][̲̅e̲̅][̲̅f̲̅][̲̅e̲̅][̲̅h̲̅]
ساعت17:21---25 دی 1394
⇙⇘وقتـــــــے هستــــــــے

ارومـــــــم

⇚وقتـــــــــے نیــــــــستے
بااونـــــَــــــــــــم⇛

⇣⇣چیــــــــــہ¿¡⇣⇣

➲فـــــڪر ڪـــــــردے داغــــونَم!?➴

هـــــــــhεـــــھ➬نه جووووووووووونم


ᕼIᒪᗩ
ساعت15:52---13 دی 1394
سلام من لینکیدمت
پاسخ:مرسی عزیز


mahtab
ساعت0:33---11 دی 1394

وقتـــــــــــی کسی به عشقــــــــــش میگه نفســـــــــمی


یعنی نمیشه نفســــــــــــم رو با کـــسی قســـــــمت کنم


یعنی آدم باش و فقـــــــــــط مال من بــــــــــــــــاش


یعنی چشمات باید فقــــــــــــــط منو ببینه
پاسخ:نــــــــــــه بابا؟!!!



mahtab
ساعت0:31---11 دی 1394

وبت حرف نداره باریککککککک
پاسخ:مخلصیم اجی



ᕼIᒪᗩ
ساعت12:01---10 دی 1394

میگن چرا انقدر غمگین می نویسی؟!...
افسرده میشیم...
ببخشید! !...
حق باشماست...
چندخطی مینویسم....
بخند....
ساده بودم...
خیلی ساده...
به همه محبت کردم...بی محبتی هارا زود فراموش کردم...
اماسادگی ام رانشانه گرفتند...
و زمینم زدند... بخند

اولین باربود که عاشق شدم...
اما ازمن سیر شد و رفت...
خنده دار است...
بخند

از غرورم گذشتم...
التماس کردم...
اما خندید و رفت...
تنهایم گذاشت...
شکستم
اما میدانم هیچ محبتی راپررنگ ترازمحبت من پیدانخواهد کرد...
رفت و مرا فروخت...
بخند



ᕼIᒪᗩ
ساعت12:01---10 دی 1394
مـــــــــــــــادر...
باغبانی است بزرگ منش ،
جفای خار می کشد تا گل بپروراند .
مادری که هیزم بر دوش دارد
پوکی استخوانش رو پنهان می کند
و رنگ دکمه های لباسش با همه فرق دارد
هیچ وقت به المپیک نرفته
ولی یک قهرمان است...


shima
ساعت21:15---8 دی 1394
وبت فوق العاده زیباست موفق باشی
پاسخ:مرسی


2r3aam
ساعت13:29---8 دی 1394

موفق باشي خواهري....وريييييييييييي نايس
پاسخ:mer30



asali
ساعت17:43---7 دی 1394
وبت عالیه ممنون که به وبم سر زدی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تگ:
HORIYA |~|

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





کد هدایت به بالا



کد کج شدن تصاوير